Systemy sprzedaży

Nowoczesny sklep czy restauracja, by sprostać wymogom konkurencyjnego rynku, buduje lojalność swoich Klientów podnosząc standardy zarządzania i jakość obsługi. Systemy z oferty TORELL wyróżnia szeroka funkcjonalność, wysoka wydajność, łatwość obsługi i bezpieczeństwo danych. Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności wdrożenie systemu sprzedaży pozwala osiągnąć wymierne korzyści finansowe m.in. poprzez:
  • Zwiększenie lojalności Klientów
  • Przyspieszenie obsługi Klientów
  • Eliminację błędów obsługi
  • Większą kontrolę personelu
  • Ułatwienie zarządzania gospodarką magazynową
  • Pełną kontrolę dostaw
  • Automatyzację działań marketingowych (promocje, systemy lojalnościowe).

Systemy sklepowe

Zalety wprowadzenia systemów sklepowych:
  • Efektywne zarządzanie placówką lub siecią sklepów
  • Sprawne zarządzanie polityką sprzedaży
  • Szybka obsługa Klientów
  • Bezbłędna identyfikacja towaru w kasie i magazynie dzięki wykorzystaniu kodów kreskowych
  • Eliminacja większości błędów i pomyłek sprzedawców
  • Ułatwione zamawianie towarów i przyjmowanie dostaw
  • Szybka i prosta inwentaryzacja
  • Dokładne i aktualne informacje o stanach magazynowych
  • Liczne analizy i raporty sprzedaży on-line
  • Obsługa dużych baz towarów
  • Wzrost rentowności i ograniczenie strat
  • Łatwa rozbudowa systemu o kolejne stanowiska kasowe i urządzenia dodatkowe (wagi, terminale, weryfikatory cen itp.).
Przykładowy schemat sklepowego systemu sprzedaży:

Systemy gastronomiczne

Zalety wprowadzenia systemu gastronomicznego:
  • Efektywne zarządzanie obiektami gastronomicznymi
  • Szybka i sprawna obsługa gości
  • Precyzyjne i bezbłędne realizowanie zamówień
  • Dokładność rozliczeń
  • Komfort pracy personelu
  • Zyskanie zaufania gości
  • Uszczelnienie gospodarki magazynowej i zaniechanie nadużyć ze strony personelu
  • Wzrost wydajność pracowników w kuchni
  • Optymalizacja czasu pracy i pełna kontrola personelu (ewidencja czasu pracy, statystyki bonowania, pomyłek itp.)
  • Sprostanie wymaganiom Klientów w zakresie łączenia i dzielenia dowolnych rachunków, rachunki na grupy, faktury VAT na usługi gastronomiczne itd.
  • Możliwość łatwego wprowadzenia programów lojalnościowych
  • Dokładne i aktualne informacje o stanach magazynowych
  • Kontrola dostawców poprzez porównywanie cen i ilości dostarczanych towarów
  • Rozbudowane analizy i raporty
  • Wzrost rentowności i ograniczenie strat
  • Podniesienie prestiżu restauracji (wygląd systemu, paragony na papierze firmowym itd.).